Завдяки суттєвому приросту крутного моменту, новачки здатні прискорюватись з 0 до 100 км/год всього за 6,7 секунд. Максимальна швидкість A 250e та B 250e знаходиться на рівні 210 км/год, що досить непогано для такого типу автомобілів. Крім того, гібридний хетчбек може подолати до 50 км лише на електротязі. З прессрелізу виробника ми дізналися про показники середньої витрати пального, який сягає 4-5 літрів на кожні 100 км пробігу. Серед особливостей нових елекрифікованих моделей найбільшу увагу привертає інформація про швидку зарядку акумуляторної батареї. Підзарядка здатна оновити батарею з 10 до 100% лише за дві години, при цьому до 80% можна «заправитись» за 25 хвилин.
Зовні нові модифікації вирізняються лише шильдиками та деякими аеродинамічними елементами кузова. В усьому іншому гібридні машини ідентичні своїм бензиновим та дизельним родичам.
Те ж саме стосується інтер҆ єру – зміни в салоні гібридних версій Mercedes A 250e та B 250e в порівнянні зі звичайними мінімальні і носять лише практичний характер. Якість матеріалів оздоблення на високому рівні, але відчувається економія в місцях де це важко помітити неозброєним оком. Дизайн центральної консолі занадто лаконічний та функціональний, відразу відчувається вплив старших моделей німецького бренду.
На борту хетчбека і седана доступні три режима роботи приводу Comfort, Eco та Sport, які мають чотири системи відновлення енергії. За інформаційно-розважальні функції відповідає фірмова система MBUX з навігацією та можливістю голосового керування функціями. Гібридні моделі не втратили у практичності та пропонують достатньо простору для пасажирів та їхнього багажу. Також, A 250e та B 250e залишились чудово керованими та комфортними на дорозі, що робить їх дуже популярними на європейському ринку нових автомобілів…